Dugi niz godina kao tvrtka podupiremo kulturne događaje, umjetničke projekte i pojedine autore i time dajemo svoj doprinos promicanju hrvatske kulture i umjetnosti. Suradnja s likovnim umjetnicima, dizajnerima i arhitektima je afirmirana još 70-tih godina prošlog stoljeća, već u samim počecima izrade tepiha u Zaboku te uspješno razvijana do danas. U sklopu obilježavanja 60 godina poslovanja tvrtke otvorili smo REGALERIJU, kao mjesto susretanja industrije i kulture, tradicije i suvremenosti, proizvodnje i umjetnosti. Time pokazujemo privrženost svjetskim poslovnim trendovima u kojima je kultura važna komunikacijska činjenica i iskazujemo svoju želju da naša poslovna budućnost bude spoj kulture, umjetnosti i industrije.
Pročitaj višeDugi niz godina kao tvrtka podupiremo kulturne događaje, umjetničke projekte i pojedine autore i time dajemo svoj doprinos promicanju hrvatske kulture i umjetnosti. Suradnja s likovnim umjetnicima, dizajnerima i arhitektima je afirmirana još 70-tih godina prošlog stoljeća, već u samim počecima izrade tepiha u Zaboku te uspješno razvijana do danas.
U sklopu obilježavanja 60 godina poslovanja tvrtke otvorili smo REGALERIJU, kao mjesto susretanja industrije i kulture, tradicije i suvremenosti, proizvodnje i umjetnosti. Time pokazujemo privrženost svjetskim poslovnim trendovima u kojima je kultura važna komunikacijska činjenica i iskazujemo svoju želju da naša poslovna budućnost bude spoj kulture, umjetnosti i industrije.
Ideja je da se dizajneri i arhitekti upoznaju s tehnologijom, poigraju s njenim datostima i ograničenjima kako bi u budućnosti mogli inovativno aplicirati tu iznimno zanimljivu tehnologiju i tako, oslonjeni na tradiciju i znanje, stvarati autentične interijere koji će biti i tržišni i društveni poticaj stvaranju novih vrijednosti.
Projekt Autoportreti dio je šire strategije nove faze razvoja Regeneracije temeljenog na sačuvanom industrijskom nasljeđu ručne izrade visokokvalitetnih tepiha.
Autoportreti su otvoreni projekt kojim pozivamo umjetnike, dizajnere i arhitekte da dizajniraju tepihe za njezinu kolekciju kako bi kroz kreativnu sinergiju obnovili duh Regeneracije na sličan način kako su to u 1970-ima i 1980-ima ostvarili znameniti hrvatski likovni umjetnici, realizirajući ne samo komercijalne proizvode, već i kulturološku vrijednost kojom su bili obogaćeni domaći objekti u turizmu, kulturi i državnoj upravi.
U prvoj prezentaciji Autoportreta na Danu D 2013. godine svoje tepihe je predstavilo četvero dizajnera – tipografi Peter Bil'ak i Nikola Đurek te produkt dizajneri Svjetlana Despot i Nikola Radeljković.
Ideja je da se dizajneri i arhitekti upoznaju s tehnologijom, poigraju s njenim datostima i ograničenjima kako bi u budućnosti mogli inovativno aplicirati tu iznimno zanimljivu tehnologiju i tako, oslonjeni na tradiciju i znanje, stvarati autentične interijere koji će biti i tržišni i društveni poticaj stvaranju novih vrijednosti.
Kako je projekt Autoportreti otvoren i dalje, uz već spomenute autore, svoje su ideje realizirali i prenijeli na tepihe dizajneri Imelda Ramović i Mirel Hadžijusufović kao dizajnerski dvojac Mireldy, arhitekt Dražen Pjeković te vizualni umjetnik i dizajner Silvio Vujičić.